zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Reklamacje
Reklamacje
 
 
W celu usprawnienia procesu zgłaszania reklamacji
przyjmowanie zgłoszeń odbywa się poprzez formularz reklamacyjny i
zajmuje się nimi Dział Handlowy

 

Reklamacje ilościowe, jakościowe lub cenowe prosimy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy towaru, na protokole reklamacyjnym POL-MAK, faksem lub mailem.

W przypadku uszkodzeń transportowych ( zgniecenia, zdekompletowania, inne uszkodzenia mechaniczne ), prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem DHL, a następnie przesłanie go do nas faksem lub mailem.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
 
Reklamacje prosimy kierować do:
Działu Handlowego
tel. + 48 61 654 55 60
fax + 48 61 654 55 35
e-mail: reklamacje@pol-mak.com.pl
 
 
Protokół reklamacyjny POL-MAK